Economia de piata, reclamele si goana dupa bani


A aparut o reclama la 4lifedirect. E o reclama pentru asigurari. Partea interesanta incepe cand vrei sa dai curs celor promovate in spotul respectiv. Trecand peste faptul ca este o reclama care a costat putin mai mult decat un carton de tigari (exceptand taxele televiziunilor care o transmit) toate informatiile sunt false. Numarul de telefon promovat pe ecran este inutilizabil sau inexistent. Incercarea de a accesa adresa de web se soldeaza cu o redirectionare la o companie ce are filiale numai in Anglia, Polonia si Ungaria. Se vede de la distanta ca este o viitoare teapa. Nu stiu de ce Autoritatea de supraveghere financiara si CNA permit difuzarea de reclame fara nimic in spate. Poate se desteapta ca e o vaca de muls si aici. Cei mai avizi au fost cei din televiziuni care au incasat repede banii pentru reclama fara sa verifice realitatea si existenta celor promovate.

Anunțuri
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: