Taxe si conturi trezorerie


Azi mi-au trebuit conturile Trezoreriei din Galati in care se colecteaza taxele pe care le datoreaza firmele bugetului local Galati. Prima miscare search pe Google. Cateva rezultate pe langa subiectul cautat. Asa ca mi-am pus fizicul in masina si m-am proptit la ghiseul primariei. La punctul de informare era un tabel pe care, conform indicatiilor gardianului ce pazea formularele sa nu fie luate de curent, ar fi trebuit sa il copii la mana. O functionara si-a facut mila de mine si, cu o moaca de parca as fi obligat-o sa imi dea conturile lui Ceausescu, mi-a dat un duplicat al tabelului mult ravnit. Iata-l (pentru marire click pe el):

Nici nu stiu daca sa ma ambalez acum sau sa ma fac ca nu am vazut ca e o pagina scrisa marunt de taxe platite de firmele galatene.

Cred ca cea mai buna solutie ar fi sa va las pe voi sa copiati acest tabel si sa comentati pe blogurile voastre sau cu prietenii continutul lui. Oricum el e util contabililor care in aceasta perioada trebuie sa plateasca pentru firmele galatene darile la primarie.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

