Lauda de sine


Tot rasfoind blogurile mi-a alunecat mausul pe un link ce m-a propulsat direct pe blogul D-nei Elena Udrea. Am scris numele dansei politically correct deoarece sunt politicos cu toate femeile indiferent de categoria in care se afla. Am citit cate ceva de acolo. Cat m-a rabdat inima (slabita de varsta). Am citit si comentarii la articolele distinsei doamne. Brusc mi-am adus aminte doua povete. Si cum in aceasta lume a blogerilor trebuie citate sursele voi fi corect. Prima vorba de duh e din folclorul neaos romanesc si decreteaza sec: „Lauda de sine nu miroase a bine”. Si cred ca izul textelor a fost cel care m-a alungat de pe blogul d-nei Udrea. Cealalta povata are o istorie ceva mai complicata. Este sfatul pe care tatal unui cunoscut (sef de local inainte de 1989) il dadea fiului sau care, dupa revolutie, urcase pe scara sociala. Povata, repetata obsesiv, suna cam asa: „Faci cat poti (putin, de loc, suficient, bine, prost) si te lauzi cat te tine gura.” Cu variatiuni pe aceeasi tema: „Atat s-a putut dar ce mult m-am straduit”. Aceasta din urma povata transpare din absolut toate textele doamnei Elena Udrea. Ba mai mult. Nici macar nu trebuie sa treci la citirea textului caci lauda deja pute din titlu. S-ar parea ca blogosfera suporta mult mai multe decat a suportat hartia de la Gutenberg incoace.

Ar mai fi ceva de spus despre aplaudacii care se obosesc sa lase comentarii pupincuriste pe blogurile puternicilor zilei. Banuiesc ca au somnul netulburat de remuscari dupa ce dau dreptate tuturor pe toate blogurile protejati de anonimatul internetului.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

