Inceput de drum


Uite ca am ajuns iar aici. Am scanat toate documentele produse azi. Am intocmit deconturi si facturile aferente. Am facut plicurile cu corespondenta pentru maine. Urmeaza sa trimit mailurile cu documentele scanate. Intre timp am luat o pauza si mi-am adus amine ca Groparu isi facea bilantul de patru ani zilele trecute. Oare cati ani voi scrie aici? Pentru ca e intradevar o sarcina grea sa te angajazi sa produci ceva nou, inedit in fiecare zi. Sa scrii ceva ce sa atraga, sa fii gasit in imensitatea asta a internetului si pe deasupra sa mai si placa. Sa placa destul pentru ca cei ce te gasesc sa lase un comentariu mic. Bine e si cind ceea ce ai produs nu place si ai comentarii rele. Bune, rele comentarii sa fie. Deci ai fost gasit. Si cel care te-a gasit s-a obosit sa scrie ceva. Orice.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

