Cu cine sa NU faci banking ep 3


Toata saptamana mi-am ocupat timpul cu conflictul dintre mine si BCR. Asta pentru ca mai sant numai cateva zile pana la prima infatisare in instanta de judecata. Conflictul a implinit deja 2 ani si nu ajungeam aici daca nu ma punea dracu sa ma uit in hartogaraia ce insoteste un contract de credit. Dar am avut rabdarea sa parcurg toate hartiile si stupoare: aveam o asigurare in baza careia trebuia sa fiu despagubit de catre BCR Asigurari de Viata si sa se inchida creditul de la BCR. Cum era de asteptat (doar traim in Romania) am primit raspunsuri aberante privind motivul pentru care nu se acorda despagubirea. Am intreprins toate demersurile cu acelasi rezultat nul. In consecinta am deschis actiune in justitie. Au trecut cam 8 luni de atunci si iata ca se apropie primul termen (no coment asupra rapiditatii). Pana acum nu am apelat la nici un avocat sa ma reprezinte in instanta. M-au ajutat prietenii (tot avocati) sa intocmesc documentatia. Ce ma sfatuiti: sa platesc un avocat? Cat mai costa? Sau judecatorii sunt mai intelegatori cu cei ce se reprezinta singuri?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

