Cu cine sa NU faci banking ep. 2


In spiritul pur balcanic al poporului roman cred ca si cea mai serioasa banca din vest in momentul in care ia decizia sa activeze pe piata bancara romaneasca isi pierde toate atributele castigate la ea acasa. Din simplul motiv ca va trebui sa puna in spatele ghiseelor (mai nou front office) salariati recrutati din mediul bancar romanesc. Care salariati vin si se instaleaza cu tot bagajul de obiceiuri si cu toate paradigmele invatate din pruncie.

BRD este banca la care sunt client din 1992 din motive mai ce tin mai mult de prietenii personale decat de bunele servicii oferite. Prin natura serviciului cunosteam salariatii acestei banci inainte de 1989. In 1992 cand am deschis o afacere mi-am facut conturile la BRD. Prin 1997 am fost unul dintre primii ce aveam cont de salariu pe card la BRD. In 2011 un salariat nici nu a mai gasit in evidente data la care a fost emis cardul meu de credit si de salariu. Explicabil: s-au schimbat actionarii si softurile.

In schimb s-au facut de rusine cat pentru toata perioada in care am concubinat eu si onorabila banca. Neavand de unde sa isi retraga intr-o luna comisionul de schimbare a cardurilor expirate au procedat, fara o atentionare prealabila, la retinerea intregului meu venit pentru acoperirea limitei de credit. Scandalul nu a fost pe masura gafei lor pentru ca cei din teritoriu au realizat proportiile gafei si au dres oarecum busuiocul ( nu va dau amanunte ca adormiti cu ochii in monotor). Mai am de convietuit cu ei 9 luni dupa care ma voi adresa altei institutii bancare. Ca asa e romanul. Cat traieste spera. Le-am spus si de ce voi ii voi parasi:

1 daca vreau sa ma uit cati bani am pe card se percepe comision

2 daca retrag bani alt comision

3 vestitul comision de administrare

4 comision la schimbarea cardului

Mi se pare prea mult. E ca si cum portofelul meu ar cere bani ca sa ma uit in el si sa iau bani.

Deci dupa BCR nici BRD nu e o banca cu care sa te lauzi ca faci banking

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

