De ce?


De ce mi-am facut blog.

Nu cred ca am un raspuns exact la aceasta intrebare.

Cel mai probabil pentru ca am trecut prin destule intamplari care merita povestite. Si pentru ca in ziua de azi nu mai se gasesc pe toate drumurile ascultatori talentati am ales varianta aceasta. Comentariile mele pot sta linistite aici nutrind in sinea lor nadejdea ca vor fi citite si visand cu ochii deschisi ca vor avea parte de comentarii amabile sau nu (bineinteles decente).

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Ovede  On 4 Februarie 2011 at 19:21

    Atunci banuiesc ca trebe sa iti urez „succesuri” nu? Sper sa ai vointa sa scri

Lasă un răspuns

